Återbesöket

Har ju glömt att berätta hur det gick på återbesöket hos läkaren - det gick kanon! Det var något av en onödig resa då allt var över på fem minuter. Jag åkte alltså 60 mil t/r för att få frågan "hur mår du?" i princip. Men vad sjutton. Kirurgen och sköterskorna var imponerade över mitt resultat och hoppades att jag skulle få fortsätta att må så bra som jag hittills gjort. Startvikt innan flyt 120 kilo, vikt efter flyt på operationsdagen 111,7 kilo, idag 88 kilo :)
J
2014-09-03 @ 18:04:12

Oj ingen feedback alls! Förvånas över hur ensam man lämnas efter ett sånt stor ingrepp & omställning psykiskt & fysiskt. Inga dietistråd? Äta samma liksom...

Svar: Jag fick ställa de frågor jag hade, men jag hade inga och angående kosten så sköter jag den bra själv. Jag varierar min mat och äter definitivt inte samma hela tiden :) Jag känner mig inte ensam, utan har blivit väl bemött av personalen på Ljungby lasarett. Däremot kändes detta besök lite onödigt. 1-årskontrollen brukar vara lite mer omfattande :)

Råkade radera din kommentar angånde min möjlighet att bli gravid innan operationen. Jag har ingen aning om jag kunde bli det då eller inte, men iom att jag inte haft mens eller ägglossning på 12 år pga mina minipiller så har ju inte kroppen "fungerat" som den ska. Dessutom försvårar fetman chanserna att bli gravid.
Zandra

sara
2014-09-24 @ 08:48:30
URL: http://mystorygastricbypass.blogg.se

bra jobbat! kram :)

Svar: Tack det samma! :)
Zandra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0