Vardaglig lycka

Som alla som är eller har varit överviktiga vet så är det alltid problematiskt att hitta kläder, framför allt, jeans i passande storlek. Antingen sitter de som än smäck över benen, men är för små i midjan, eller precis tvärtom. Idag skulle jag gå in på Gina Tricot för att köpa en tröja jag sett till nedsatt pris och givetvis kunde jag inte hålla mig från att titta på allt annat fint. Jag fastnade för ett par jeans. Tog upp storlek L och granskade dem, de var stretchiga men väldigt små i midjan. Jag tog med mig dem in i provhytten och gissa om jag blev förvånad när de passade! Jag har ALDRIG kunnat köpa jeans i en "vanlig" butik. Jag har alltid behövt köpa mina jeans på avdelningen med stora storlekar. Nu kom jag alltså ut med ett par jeans från Gina Tricot. Vilken lycka! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0