Att hitta rätt spår

Jag har stoppat i mig en hel del dåligt under de senaste veckorna. Mycket beror på stress och nya miljöer. Jag tappar fortfarande i vikt men jag har slarvat ordentligt med maten. Oregelbundet, många nödlösningar, chips etc. Så från och med i morgon ska både jag och sambon ha en vit månad till att börja med. Nyttig mat, hälsosam mat och inget onyttigt. Mest för att komma i balans och för att må bra. Det är ju inga mängder jag har ätit av det dåliga, men jag kan bli mycket bättre. Vill ju absolut inte falla i de dåliga mönstren och rutinerna igen, så det är bara att satsa järnet och det känns kanon :) Vågen visade 82,8 kilo igår så nu har jag 2,8 kilo kvar till nästa delmål. Hade varit toppen om jag kunde tappa dessa kilon innan 2015, då vore jag supernöjd! Det skulle innebära -40 kilo på nio månader :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0