Friskis och svettis

Har kommit igång med träningen nu och det känns väldigt bra. Jag valde att köpa ett gymkort för tre månader på Friskis & Svettis här i Linköping. Jag valde att bara köpa för tre månader för att jag vill vara säker på att jag använder det och går och tränar, har lagt ut åtskilliga tusenlappar på träningskort tidigare som jag aldrig utnyttjat och därmed slängt pengarna i sjön. Nu känns det dock väldigt bra. Jag började med träningen ordentligt förra veckan och innan dess åkte jag till Stadium outlet för att köpa träningskläder. Det är ju faktiskt mycket roligare att träna om man känner sig lite fin :)
 
Det har känts himla bra att träna och jag har kommit iväg ordentligt tack vare att min sambo tränar där ett par gånger i veckan. I torsdags när vi var dit så klarade jag av att springa halvmilen på crosstrainern och det kändes fantastiskt! Inte mycket för den som tränat ett tag men för mig, som inte rört på fläsket på flera år är det en stor bedrift. Det ska bli roligt att se min egen utveckling :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0